30نفر از فعالان امر به معروف و نهی ازمنکر در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این مراسم گفت: امر به معروف از فریضه های مهم در اسلام است که بر اساس روایات متعدد بی تفاوتی جامعه در اجرای این فریضه موجب عذاب الهی است.

وی افزود: ریشه بی تفاوتی به امربه معروف و نهی ازمنکر در جامعه، گسترش فرهنگ غرب گرایی و فردگرایی در جامعه است.

آیت الله نعیم آبادی گفت: حاکم بودن فرهنگ غربی در حاکمان ایران در حکومت های شاهنشاهی باعث رواج این فرهنگ درجامعه شده است و به دنبال آن فردگرایی و فرهنگ بی توجهی به دیگران را گسترش داده است.

رئیس ستاد امر به معروف هرمزگان با اشاره به ابعاد مختلف اجرای امربه معروف و نهی از منکر گفت: مردم ومسولان به یک اندازه در اجرای امر به معروف نقش دارند ونیازاست دراین زمینه مسولان اخلاق مدار ی ومردم مطالبه گری را در دستور کار قرار دهند.

آیت الله نعیم آبادی افزود: امربه معروف ونهی از منکر در همه زمینه های فرهنگی و هنری و فرهنگ کار و اقتصاد ضروری است و اجرای موفق اقتصاد مقاومتی نیزدرگرو مسئولیت پذیری و آگاهی مردم ازقانون و فرامین رهبرمعظم انقلاب است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته بر انضباط اجتماعی، جهاد اقتصادی و دیگرمفاهیم اقتصادی تاکید داشتند اما ناآگاهی مردم و مسولان بسیاری از فرامین رهبری را محقق نکرده است.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.