سایت فدراسیون کشتی آمریکا و همچنین سایت معتبر ورزشی insidethegames در گزارشی به تشریح پیشنهاد ایران در مورد طرح همبستگی جهانی برای کشتی پرداختند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش به نامه پیشنهادی ایران به اتحادیه جهانی اشاره شده و آمده است؛ ایران پیشنهاد کرده که سه قدرت جهانی کشتی در رشته های آزاد، فرنگی و زنان به صورت نمادین در یکی از مکان های ملی و اصلی این کشورها با هم مبارزه کنند.
 
این طرح این رقابت ها در کشتی آزاد ما بین تیم های ایران، روسیه و آمریکا، در کشتی فرنگی بین تیم های ایران، روسیه و ترکیه و در کشتی زنان بین تیم های ژاپن، آمریکا و روسیه برگزار می گردد.
 
برج میلاد در تهران، میدان سرخ در مسکو پایتخت روسیه و میدان تایمز در نیویورک آمریکا از مکان های پیشنهادی برای برگزاری این رقابت ها با عنوان همبستگی جهانی برای کشتی می باشد.
 
همچنین سایت ورزشی  insidethegames در خبر خود با اشاره به پیشنهاد ایران مبنی بر برگزاری این مسابقات به نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی آورده است: " این مسابقات نمادین در رشته های آزاد، فرنگی و زنان میان کشورهایی برگزار می شود که از لحاظ سیاسی تنش هایی را تجربه کرده اند.
 
در ادامه این گزارش با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی آزاد، فرنگی و زنان میان کشورهای ایران، روسیه، آمریکا، ترکیه و ژاپن آمده است: ایران پیشنهاد داده است این مسابقات در برج میلاد تهران، میدان تایمز آمریکا و میدان سرخ روسیه برگزار گردد.
 
سایت ورزشی insidethegames در گزارش خود هدف ایران از برگزاری این مسابقات را ترویج کشتی در سطح جهان و حفظ همیشگی این رشته در المپیک دانسته است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار