در گفتگوی تلفنی روحانی با پوتین از بی ‏توجهی غربی ها نسبت به شرایط مردم تحت ستم تروریست ها در شهرهای سوریه انتقاد شد.

تقویت همکاری تهران – مسکو در کمک رسانی به مردم سوریه ضروری استبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،روحانی و پوتین روسای جمهور ایران و روسیه با محوریت موضوع بحران سوریه گفتگوی تلفنی انجام دادند.

روحانی اظهار داشت: تداوم حمایت دولت های ایران و روسیه از مردم سوریه در این دوران سخت ‏بسیار مهم است زیرا مردم سوریه باید احساس کنند در مبارزه علیه تروریست ها تنها نیستند.

وی افزود: تقویت همفکری و همکاری تهران – مسکو  و تداوم کمکهای دارویی و غذایی برای مردم سوریه و ‏ترغیب دیگر کشورها به ارسال این کمکها ضروری است ‏.

رییس جمهوری با استقبال از نشست وزیران خارجه ایران، ترکیه و روسیه در مسکو گفت که این نشست ‏می تواند به هماهنگی بیشتر سه کشور در کمک به مردم سوریه یاری برسانند.

پوتین نیز عنوان کرد: وظیفه جامعه بین المللی و از جمله ایران و روسیه در دوره کنونی ، حفاظت از مردم سوریه و ‏تداوم کمک رسانی به آنان دراین شرایط دشوار است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۵
بالاخره گروهکهای ضدمردمی امثال داعش درحال رفتن به زباله دان تاریخند.ازحالابایدبفکربازسازی وترمیم خرابیهابه طورضربتی وانقلابی بودوبه دادملتهای عراق وسوریه رسید.ماشااله هم که ایران عزیزنیروی جوان وکاری کافی وبعضابیشغل داردبایدهدایت وبرنامه ریزی شودوگرنه همانهایی که خرابی وخسارت ببارآوردندبانفاق واشک تمساح جلومیایند.
آخرین اخبار