عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از برگزاری مجمع سالیانه این باشگاه با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

گرشاسبی: فردا مجمع سالیانه پرسپولیس با حضور وزیر ورزش برگزار می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حمیدرضا گرشاسبی درباره نشست امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، بیان کرد: در این نشست مسائل عادی باشگاه پرسپولیس بررسی شد و در واقع نشستی مانند هفته های قبل برگزار کردیم.

وی افزود: البته قرار است فردا مجمع سالیانه باشگاه با حضور وزیر ورزش برگزار شود. در این مجمع گزارشی از عملکرد یکساله باشگاه در اختیار رئیس مجمع قرار می گیرد تا روال قانونی طی شود. طبق  تقویم سالیانه باید گزارشات مختلف باشگاه مورد بررسی قرار بگیرد. اگر این گزارش تصویب شود که جای بحثی باقی نمی ماند اما اگر تصویب نشود باید نقاط ضعف آن مورد بررسی قرار گیرد. برانکو هم در جلسه امروز حاضر شد و برنامه های خود را ارائه کرد.


گرشاسبی ادامه داد: خوشبختانه امسال برخلاف 10 سال گذشته اسناد مالی باشگاه پرسپولیس مورد تایید بازرسان قرار گرفته است و این موضوع باشگاه را از بحران خارج می کند. 

وی در مورد این که آیا در نشست امروز هیات مدیره درباره میزبانی این تیم از الهلال عربستان هم صحبتی شد یا خیر، تصریح کرد: : درمورد این موضوع بحثی نشد. البته برای تعیین میزبان بازی با الهلال باید با وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هماهنگ باشیم. ضمن این که نظر سرمربی تیم هم باید در این مورد لحاظ شود.

گرشاسبی ادامه داد: حضور در جام باشگاه های آسیا هزینه دارد. از طرفی باید هزینه میزبانی از الهلال در کشور ثالث را هم پرداخت کنیم. با تلاش تمام اعضای مجموعه پرسپولیس مشکلات موجود را حل می کنیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره محل اردوی نیم فصل این تیم گفت: در تعطیلات نیم فصل با اعلام سرمربی بازی دوستانه برگزار می کنیم. البته محل این اردو را در روزهای آتی مشخص می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار