بازیکن تیم سیاه جامگان گفت: پرسپولیس قوی و خطرناک است که کوچکترین اشتباه مقابل این تیم گران تمام می شود.

حمیدرضا علی عسگری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد بازی حساس سیاه جامگان مقابل پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر بیان کرد: پرسپولیس امسال قوی ترین تیم لیگ است و در این موضوع هیچ شکی نیست. تیم خیلی قوی و خطرناکی است که کوچکترین اشتباه مقابل آن ها سنگین تمام می شود.

وی افزود: سومین بار است که مقابل پرسپولیس بازی می کنم که یک بار با سیاه جامگان و یک بار با راه آهن بوده است. اما اولین بار است که در آزادی مقابل پرسپولیس بازی می کنم که حس جالب و البته آزار دهنده ای هم است. بدون شک اگر موفق به گلزنی شوم شادی نمی کنم.

بازیکن تیم سیاه جامگان ادامه داد: برای پرسپولیس در ادامه فصل آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم همان طور که استحقاق آن را دارد امسال قهرمان لیگ شود. چون هم تیم بسیار خوبی است و هم هوادارانش هوای تیم را به خوبی دارند اما جمعه من با سیاه جامگان هستم و برای موفقیت تیم خودم تلاش می کنم. با توجه به اینکه بازیکنان دو تیم از توانایی های فنی زیادی برخوردار هستند، بازی قشنگ و تماشاگر پسندی را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود.

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس درباره عملکرد تیم سیاه جامگان در چهارده هفته سپری شده از لیگ برتر تصریح کرد: اگر مسئولان بتوانند در نیم فصل بازیکنان خوبی را جذب کنند به طور حتم جایگاه مان در جدول رده بندی لیگ برتر نسبت به گذشته بهتر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که در نیم فصل در سیاه جامگان می ماند یا خیر،عنوان کرد: پس از دیدار روز جمعه برابر پرسپولیس درباره ماندن یا رفتن از سیاه جامگان تصمیم گیری می کنم،درصورتی که مسئولان بتوانند خواسته های مالی بازیکنان را برآورده کنند در این تیم به فعالیتم ادامه خواهم داد.

علی عسگری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان با برآورده کردن خواسته های بازیکنان سعی در موفقیت تیم فوتبال سیاه جامگان داشته باشند. چرا که درصورت مهیا نشدن امکانات، بازیکنان قادر به ماندن در سیاه جامگان نخواهند بود .

انتهای پیام /






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار