معاون پرورشی و فرهنگی سازمان آموزش و پرورش استان گفت : دراین خصوص 277 اثر از سوی دانش آموزان ارسال شد که 50 اثر از این تعداد برگزیده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ عباسی آشنایی بیشتر دانش آموزان با مفاهیم قرآن و شناسایی دانش آموزان علاقه مند به یادگیری تعالیم دینی و قرآنی را از اهداف این مسابقات اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر 12 دارالقرآن در استان راه اندازی شده است خاطر نشان کرد: که رسالت این مراکز آموزش قرآن کریم است.

این مقام مسئول همچنین از برگزاری طرح امام شناسی، سیرت و سنت در 328 مدرسه با موضوع امام محمدباقر(علیه السلام) در سال تحصیلی گذشته خبر داد و گفت: در این خصوص 277 اثر از سوی دانش آموزان ارسال شد که 50 اثر از این تعداد برگزیده شدند.

عباسی با اشاره به اینکه استان زنجان در مسابقات کشوری 10 رتبه کشوری کسب کرده است، اضافه کرد: سال گذشته 48 هزار دانش آموز در مسابقات 14 گانه قرآن، عترت و نماز شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در مرحله استانی 10 هزار و 300 دانش آموز در طول یک هفته با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: از این تعداد 338 دانش آموز برگزیده شدند که از این تعداد 186 دانش آموز پسر و 152 دانش آموز دختر بودند.

معاون پرورشی و فرهنگی سازمان آموزش و پرورش استان افزود: در این دوره از مسابقات 116 نفر رتبه اول، 114 نفر رتبه دوم و 108 نفر از دختران و پسران رتبه سوم کسب کردند که به نمایندگی از 50 دانش آموز در این مراسم تجلیل می شود.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.