خیرین مدرسه ساز در دو سال گذشته با ساخت ٥ مدرسه در قالب 24 کلاس درس همواره نقش بسزایی در عمران مدارس این شهرستان داشته اند .

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سلماس گفت :توسط خیرین مدرسه ساز این شهرستان ٣٥ باب مدرسه با ٢٣١ کلاس درسی تحویل آموزش و پرورش گردیده و تا پایان سالجاری دو مدرسه دیگر نیز با ١٨کلاس درسی تحویل خواهد شد که مبلغ ١١ میلیارد تومان توسط این خیرین در امر مدرسه سازی هزینه شده است .

سید کاظم رضوی افزود :خیرین مدرسه ساز همواره عضو اصلی پشتیبان آموزش وپرورش در امر ساخت و ساز مدارس در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم هستند واین افراد بی نام ونشان در شهرستان سلماس هم با ساخت مدارس ،سهم مهمی در شادی دانش آموزان این شهرستان دارند.

مدیر آموزش و پرورش سلماس نیز افزود : بیش از 30 درصد مدارس شهرستان سلماس نیاز به بازسازی و مقاوم سازی داشته که 5 مدرسه حکم تخریب داشته که به همت خیرین این مدارس مقام سازی و بازسازی خواهند شد و درسال تحصیلی آینده مدرسه استیجاری نخواهیم داشت .

رسول موسي زاده یادآور شد: اما با وجود این می طلبد که همچنان این افراد در ساخت ساز فضاهای آموزشی شهرستان گام بردارند.

موسی زاده خواستار مشارکت بیشتر افراد خیر برای رفع کمبودهای آموزشی شهرستان سلماس شد و افزود: تامین زیر ساخت های آموزشی این شهرستان نیازمند مشارکت افراد خیر ونیکوکار است.

بیش از ٣٣هزار نفر دانش آموز در شهرستان سلماس در ٢٩٣ فضای آموزشی مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.