دور دوم رقابت‌های لیگ شنا در بخش آقایان در شهرستان فسا برگزار شد.

برگزاری لیگ شنا در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شهرام کمال‌زاده سرپرست هیئت شنای شیرجه و واترپلوی فارس گفت: هدف از برگزاری لیگ شنا را ارتقاء سطح کیفی شنای شهرستان ها، شناسایی استعداد رده های سنی پایه و افزایش سطح آمادگی شناگران دانست.
کمال‌زاده  بیان کرد: این رقابت ها با حضور 80 شناگردر رده های سنی نونهال و نوجوان در ماده 50متر آزاد،50متر و 25متر پروانه و 50متر کرال پشت از شهرستان‌های فسا، جهرم، فیروزآباد و گراش برگزار شد که در دور رفت و برگشت تیم های فسا، آبشار گراش، توحید جهرم، جهرم، فیروزآباد و نشاط جهرم به ترتیب اول تا ششم شدند.
وی  ادامه داد: درقسمت انفرادی در رده سنی زیر 8 سال محسن محیایی از آبشار گراش، آریا و طاها پیش‌قدم از فسا  و در رده سنی 9تا10سال نیز مانی روستایی، جواد صالحیان  و مرتضی خوش‌سیما از فسا مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
کمال‌زاده تصریح کرد: در رده سنی 11تا12 سال رضا صادقی، مهدی فیروزی و احمدرضا سلیمان ‌زاده و در قسمت انفرادی در رده سنی 13تا 14 سال مهدی باقری، امیرحسین محمدخانی و پویا قهرمانی به مقام های اول تا سوم دست یافتنتد.
وی افزود:  افراد و تیم‌های برگزیده  از این گروه به دور پایانی لیگ برتر شنای فارس که دی‌ماه امسال در شیراز برگزار  می شود راه می یابند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار