معاون هماهنگی و برنامه ریزی شهرداری کاشان از تبدیل بلیت کارت های اتوبوس در این شهر به کارت شهروندی خبر داد و گفت: این بلیت کارت ها از دهم دی ماه امسال به کارت شهروندی تبدیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن فخری  درگفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: شهروندان از تاریخ یاد شده، 6 ماه فرصت دارند تا با مراجعه به ایستگاه مرکزی سازمان اتوبوسرانی واقع در میدان 15 خرداد نسبت به تعویض کارت های خود اقدام کنند.
وی هم چنین از صدور یک هزار و 500 کارت با نام مشخصات فردی در چند ماه گذشته خبر داد و افزود: شهروندان برای دریافت کارت های شهروندی با مشخصات فردی، می توانند به دفاتر خدمات الکترونیکی در مناطق پنجگانه شهرداری مراجعه کنند.
فخری آمار دقیق حساب و کتاب درآمد هر دستگاه اتوبوس و تاکسی برای بهره بردار مربوطه و حذف نگرانی های مربوط به نداشتن پول خرد برای پرداخت کرایه هم برای مسافران و هم رانندگان را از جمله مزیت های بهره گیری از کارت های شهروندی بیان کرد.
فخری در خصوص چگونگی طراحی این کارت ها، تصریح کرد: کارت های شهروندی را باید فرصتی برای افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و تسریع در مبادلات تجاری دانست چون نه تنها سرمایه گذاری های انجام شده کنونی را توجیه می کند بلکه توسعه ظرفیت ها، زیرساخت ها و افزایش قابلیت های آن را به عنوان یک طرح زیربنایی در راستای تحقق اهداف راهبردی نیز توجیه می کند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.