زاهدان؛

گردهمایی سالانه امیران، اعضای شورا و کارکنان جماعت تبلیغ سیستان و بلوچستان

گردهمایی سالانه امیران، اعضای شورا و کارکنان جماعت تبلیغ سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین منکر جامعه ما معضل مواد مخدر است که کانون بسیاری از خانواده‌ها را از هم پاشیده و باید در این زمینه بیش از پیش مردم را نهی کنیم.

با حضور آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، سردار سعید کمیلی فرمانده مرزبانی و جمعی از مسؤولان، گردهمایی سالانه امیران، اعضای شورا و کارکنان جماعت تبلیغ سیستان و بلوچستان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: دو واجب امر به معروف و نهی از منکر را باید بیش از پیش در جامعه نهادینه کنیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابراهیم حمیدی افزود: نباید بگذاریم این فریضه الهی به فراموشی سپرده شود و تذکر لسانی را همیشه مورد توجه قرار داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما باید علم و دانش خود را به روز کرده و منکرات امروز را بشناسیم تا بتوانیم به خوبی امر به معروف و نهی از منکر کنیم.
 
حمیدی افزود: نظام جمهوری اسلامی برای مردم ایران با هر قوم و مذهب است و همه ما برای حفظ آن یک وظیفه شرعی داریم.

وی ادامه داد: اتحاد و وحدت از دیگر معروفات است که باید نسبت به حفظ و تحکیم آن تلاش کرده تا دشمنان نتوانند با ایجاد اختلاف و تفرقه به اهداف شوم خود برسند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان کرد: مسئله وحدت و اتحاد آنقدر مهم است که هرچه در مورد آن بگوییم در مقابل سرمایه‌گذاری دشمن برای از بین بودن آن بسیار کم است.

وی دشمن‌شناسی را از دیگر معروفات مهم عنوان کرد و گفت: ما وظیفه داریم دشمن را به مردم بشناسانیم زیرا دشمن ممکن است در لباس دوست هم وارد شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار