اگر امروز امنیت، اقتدار و عزت داریم و به خود می بالیم، به واسطه مجاهدت ها و ایثارگری همین بازنشستگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: در یکی دو سال اخیر با همت قرارگاه ارتش، چند تیم از داعش، پژاک و اشرار را در سطح منطقه به درک واصل کرده ایم.

امیر سرتیپ منوچهر کاظمی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتش در غرب کشور گفت: اگر امروز امنیت، اقتدار و عزت داریم و به خود می بالیم، به واسطه مجاهدت ها و ایثارگری همین بازنشستگان است.

وی ادامه داد: ما به عنوان کسانی که در نیروهای مسلح مسئولیتی داریم، پیشکسوتان را به عنوان ریشه تنومند شجره طیبه انقلاب می دانیم که به واسطه ریشه های این درخت تنومند تنفس می کنیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: زماني كه صداي بمب در استان كرمانشاه به گوش مي رسيد، این پيشكسوتان در حال دفاع از كشور بودند و امنيت را براي نسل ما به ارمغان آوردند، لذا همواره مدیون رشادتهای آنان هستیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور در ادامه گفت: در کمتر از دو سال اخیر موفق شده ایم چند تیم از داعش، پژاک و اشرار را در سطح منطقه به درک واصل کنیم و این نبوده مگر به همت و تلاش و رشادت همه کارکنان ارتش در قرارگاه عملیاتی غرب کشور.

وی تاکید کرد: امروز شاهد یک وضعیت مطلوب امنیتی در سطح منطقه هستیم و نیروهای جان برکف ارتش همواره تمامی حرکات دشمنان این آب و خاک را رصد می کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.