مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروزه دنیا علیه ارزش‌های اسلام جوسازی می‌کند و علت آن این است که دشمنان از ارزش‌ها و اسلام در هراس هستند.

سپاه کفر از ارزش‌ها و اسلام در هراس هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مرتضی قربانی در مراسم هشتمین یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی و یادبود شهدای مدافع حرم که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، اظهار داشت: عزت و عظمتی که همه به دنبال آن هستیم با پست و مقام و جایگاه ایجاد نمی‌شود که اگر اینگونه فکر کنیم سخت در اشتباه هستیم.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن عزت و عظمت را ازآن خداوند دانست و بیان داشت: بعد از خداوند این عزت به کسانی که عمل صالح انجام می‌دهند و کلماتشان پاک و طیب است، می‌رسد.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به خلوص نیت و عمل صالح شهدا ابراز داشت: اگر با خانواده شهدا معاشرت کنیم، می‌بینیم که شهدا از خانواده‌های بی‌ادعا و بی‌توقع بودند که تمام هسستی خود را در راه اسلام فدا کرده‌اند و عزت و عظمت بعد از خدا برای آنهاست.

وی با بیان اینکه استان همدان 8 هزار شهید تقدیم نظام کرده است، افزود: استان مردخیز همدان در دفاع مقدس لشگری به نام 32 انصارالحسین (ع) با فرماندهی سردار شهید «حاج حسین همدانی» و جمعی از شهدا تاسیس کرد.

سردار قربانی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان همدان در طول جنگ تصریح کرد: اولین فرماندهان که در جبهه‌ها به نقاط مرزی رفتند و اولین اسرای ما در خط مقدم که لشگر عراقی به آنجا حمله کرد از رزمندگان همدانی بودند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها کار بسیار پسندیده‌ای است، گفت: ما باید در این جلسات شفاعت شهدا را به دست آوریم که اگر چنین نباشد ضرر کرده‌ایم.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه باید همواره اعمال برای رضای خدا باشد، افزود: باید به نیت قرب الی الله دست به هر عملی بزنیم چون شیطان به اشکال مختلف در وجود و سرشت انسان وارد می شود و در تلاش است تا او را منحرف کند و تنها جایی که می توانیم نجات پیدا کنیم عمل به فروع دین است.

وی در ادامه با با بیان خاطراتی از دفاع مقدس، سکان مقدس جمهوری اسلامی را به‌دست خانواده شهدا دانست و ابراز داشت: امام راحل هم فرزند شهید و هم پدر شهید بودند و سکان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست فرزند و پدر شهید است.

سردار قربانی با اشاره به نقش تعیین کننده امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب بیان داشت: امدادهای الهی در پیروزی رزمندگان و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار تعیین کننده بود و ما در جنگ با لشکرهای خدا بر دشمن پیروز و فائق آمدیم.

وی در ادامه خطاب به جوانان و دانشجویان تصریح کرد: آینده نظام در دستان شماست و باید کشور را بنا به سه ویژگی تدبر، تفکر و تعقل که امام(ره) فرمودند متحول کنید.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: امروز ما با ولی‌فقیه به عنوان نائب امام زمان (عج) روبرو هستیم و باید از دفاع مقدس و شهدا درس بگیریم و به تکلیف شرعی خود در زمان کنونی عمل کنیم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: امروز تکلیف شرعی برای ما اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است و ما به عنوان شیعه با اقدام و عمل می توانیم به اقتصاد و رونق و دارایی های کشور کمک کنیم.

سردار قربانی با بیان اینکه آیات قرآن برای هدایت بشر لازم است، ادامه داد: اگر مومن شویم و ایمان پیدا کنیم همچون شهید همدانی‌ها، چیت سازیان، ترک، شهبازی، شکری پور و 8 هزار شهید استان همدان و شهدای مدافع حرم می شویم.

وی با تاکید بر اینکه امروزه دنیا علیه ولایت فقیه، سپاه، بسیج و ارزش‌ها جوسازی می‌کند، افزود: علت آن این است که دشمنان سپاه کفر هستند و از ارزش‌ها و اسلام در هراس هستند.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه پاسداری و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه همگان دانست و ابراز داشت: با دروغ و تهمت و فتنه و توهین نمی شود به این هدف رسید.

وی با بیان اینکه خدمت به نظام مقدس اسلامی خدمت به خود است، افزود: گامی که برای خدمت برداشته می‌شود باید برای رضای خدا باشد تا مفید واقع شود.

سردار قربانی با اشاره به پیروزی‌های رزمندگان در منطقه حلب سوریه یادآور شد: امروز شمشیر جمهوری اسلامی در یمن و بر روی دریای سرخ است و در صورت مسلح شدن آنها به موشک، عربستان سعودی و هم‌عهدانش دستان خود را به نشانه تسلیم بالا می برند.

انتهای پیام/ خ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.