در ادامه رقابتهای هفته هفدهم لیگ جزیره تیم منچسترسیتی در دیداری حساس میزبان آرسنال بود که در نهایت موفق شد این مسابقه را با نتیجه دو بر یک پیروز شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابتهای هفته هفدهم لیگ جزیره تیم منچسترسیتی در دیداری حساس میزبان آرسنال بود که در نهایت موفق شد این مسابقه را با نتیجه دو بر یک پیروز شود.

دقیقه 5 گل نخست را آرسنال به ثمر رساند. بیرین از سمت راست نفوذ می کند و توپ را در میانه محوطه به سانچز می رساند؛ او توپ را از بین زابالتا و اوتامندی به ولکات می رساند تا ائو از فاصله ای 14 یاردی دروازه سیتی را باز کند.

دقیقه 47 تیم گواردیولا در همان ابتدای نیمه دوم توانست روی گلی که مشکوک به آفساید بود بازی را به تساوی بکشاند. سیلوا روی سردرگمی هافبک های آرسنال صاحب توپ شد و با یک پاس بلند تماشایی سانه را پشت مدافعان صاحب توپ کرد و این بازیکن هم موفق شد دروازه پیتر چک را باز کند.

دقیقه 71 سیتی که در نیمه دوم تیم برتر میدان بود روی یک حرکت تیمی زیبا به گل دوم خودش دست یافت. دی بروین با یک پاس تماشایی استرلینگ را در موقعیت خوبی صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با یک ضربه دقیق توانست دروازه چک را برای بار دوم باز کند.

در نهایت شاگردان گواردیولا موفق شدند این بازی را پیروز شوند تا 36 امتیازی شوند و به رتبه دوم صعود کنند. آرسنال نیز با 34 امتیاز چهارم است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار