مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی برگزار خواهد شد که تیم سپاهان بدون پدرو هنریکه از سایپا کرج میزبانی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه پیگیری خواهد شد؛ در این بازی‌ها دو تیم اصفهانی در مقابل حریفانی از کرج و تبریز صف‌آرایی خواهند کرد.
در این مرحله از مسابقات سه‌شنبه فولاد مبارکه سپاهان میزبان حریف خود یعنی تیم سایپا کرج در ورزشگاه نقش‌جهان است؛ این بازی ساعت 13:30 با حضور تماشاگران دو تیم انجام خواهد شد.

در بازی سه‌شنبه سپاهان و سایپا، تورج حق‌وردی قاضی این دیدار خواهد بود که در کنار او حسن ظهیری، جلیل شعرانی و روح‌اله شریفی کمک داوران این بازی هستند؛ همچنین سعید بطحایی ناظر این بازی است.

طبق اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ، سپاهانی‌ها از حضور مهاجم خود به نام «پدرو هنریکه» محروم خواهند بود؛ این در حالی است که سایپا بازیکن محرومی برای این دیدار ندارد.

دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن نیز باید به مصاف گسترش فولاد تبریز برود که در این بازی بدون بازیکن محروم و با تمام بازیکنان خود به مصاف حرف تبریزی خواهد رفت.

این بازی تنها دیداری است که در روز چهارشنبه رأس ساعت 13:30 در هوای سرد و در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد؛ مهدی الوندی، یعقوب حجتی و وحید صالحی به عنوان کمک داور بیژن حیدری را در امر قضاوت کمک خواهند کرد.

همچنین محسن قهرمانی ناظر فدراسیون برای این دیدار انتخاب شده است.

گفتنی است تقابل سپاهان و سایپا و ذوب‌آهن و گسترش در مسابقات لیگ برتر نیز به تساوی یک بر یک انجامید.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.