استاندار قم با توجه به امکانات غنی کشور در زمینه های مختلف گفت:مشارکت بخش خصوصی در طرح ها منجر به رشد اقتصادی کشور می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛صادقی، استاندار امروز در جلسه شورای سازمان همیاری ها، طی سخنانی با اشاره به قوانین کشور در زمینه حمایت از بخش خصوصی اظهار داشت: متاسفانه این مهم هنوز به صورت مطلوب محقق نشده است.

وی با بیان این که دستگاه های دولتی نباید دید منفعت طلبانه در واگذاری طرح ها به بخش خصوصی داشته باشند افزود: بخش خصوصی نباید به عنوان رقیب و یا شریک تلقی شود و در راستای ایفای نقش حمایتی باید تلاش مضاعف داشته باشیم.

استاندار قم در ادامه با اشاره به حرکت سازمان همیاری شهرداری ها به سمت انضباط تشکیلاتی، افزود: باید تلاش کنیم تا ساختارهای تعریف شده به درستی و با شفافیت اجرا شود.

صادقی، هدف از تشکیل سازمان همیاری شهرداری ها را خودکفایی شهرداری ها از طریق تجمیع امکانات و سرمایه ها عنوان کرد و گفت: باید در راستای افزایش توان مالی شهرداری های عضو از طریق ایجاد درآمدهای پایدار تلاش مضاعف شود.

تصویب تفریغ بودجه سال 94، تصویب تراز مالی و گزارش مالی سال 94 و تصویب معاملات انجام شده در این سال از اقدام های صورت گرفته در این جلسه بود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار