تیم هندبال شهرداری کاشان برای حضور در تورنمنت چند جانبه هلند راهی این کشور می شود.

شهردای کاشان عازم هلند می شود/اعزام به جای تیم ملی؟به گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، قرار است تیم هندبال شهرداری کاشان برای برپایی اردو و حضور در تورنمنتی چند جانبه با حضور تیم های مطرح اروپایی راهی هلند شود. این در حالی است که تیم ملی مدتی که اردویی ندارد و قرار هم نیست که تا زمستان سال آینده برنامه ای داشته باشد.

با این حال برخی معتقدند که قرار بود تورنمنت هلند برای تیم ملی باشد و حالا قرار شده تا شهرداری کاشان به جای این تیم عازم شود. اما فرامرز می آبادی دبیر فدراسیون هندبال و سرمربی تیم شهرداری کاشان نظر متفاوتی دارند.

می آبادی دبیر فدراسیون هندبال در همین خصوص گفت:قرار نیست تیم شهرداری کاشان به جای تیم ملی عازم شود بلکه از قبل قرار بود شهرداری در این تورنمنت حاضر شود زیرا تعدادی از تیم های مطرح اروپایی در این تورنمنت حضور دارند و تیم شهرداری کاشان هم از حضور ملی پوشان بهره می برد.

علیرضا حبیبی سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان اظهار داشت:قرار نیست تیم شهرداری کاشان به جای تیم ملی عازم این رقابت ها شود.مسئول برگزاری این مسابقات از دوستان بنده بود و من از قبل این شرایط را برای ایران فراهم کرده بودم تا یک نماینده از کشورمان حاضر باشد حال چه تیم ملی یا یک تیم باشگاهی، از آن جایی که تیم ملی مدتی است که برنامه ندارد و بیشتر ملی پوشان در شهرداری کاشان حضور دارند قرار است با هزینه باشگاه تیم عازم هلند شود. خوشبختانه اگر این اتفاق هم بیافتند خارج از زمان مسابقات مختلف و لیگ است و خلیلی وارد نخواهد کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار