رئیس خبرگزاری صدا و سیما گفت: تا پایان دی ماه صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیما در 9 مرکزدیگر راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛  سید مهرداد سید مهدی درآیین افتتاح صفحه استانی این خبرگزاری در قزوین افتتاح 9 صفحه استانی خبرگزاری صدا و سیما تا پایان دی ماهافزود: قزوین هفدهمین استانی است که از امروز صفحه استانی آن راه اندازی شد و تا پایان دی ماه تعداد صفحات استانی خبرگزاری صدا و سیما به 26 مرکز افزایش خواهد یافت.


وی افزود: در پی دستور و تاکید رهبر معظم انقلاب برای حضور موثر و پر رنگ صدا و سیما در فضای مجازی؛ این رسانه با تغییر رویکرد نسبت به راه اندازی خبرگزاری اقدام کرد.

رئیس خبرگزاری صدا وسیما؛ با بیان اینکه راه اندازی صفحات استانی خبرگزاری صدا و سیما فرصتی برای طرح مشکلات عمومی و تقویت ارتباط مردم با مسوولان است؛ افزود: اولویت این خبرگزاری با اخباری است که از تصویر برخوردارند.

سید مهدی با اشاره به مزیت هایی که صدا و سیما نسبت به سایر رسانه ها دارد، ابراز امیدواری کرد صفحات استانی خبرگزاری به منبع و مرجع برای علاقه مندان و مخاطبان تبدیل شود.

وی حضور موثر در فضای مجازی را یکی دیگر از اولویت های خبرگزاری صدا و سیما دانست و راه اندازی این خبرگزاری را گام مهمی برای معرفی ظرفیت‌ های مختلف استان و بستری برای بیان مشکلات مردم عنوان کرد.

انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.