نوجوان گراشی به رقابت های کشتی پهلوانی کشور راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد حسن ‌نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش گفت: این کشتی‌گیر گراشی در رقابت های کشتی پهلوانی نوجوانان فارس موفق به کسب مدال طلای وزن 70 کیلوگرم این رقابت ها شد.
 
حسن ‌نژاد بیان کرد: در رقابت‌های کشتی پهلوانی کشور محمدرضا عسکرپور با استراحت در دور نخست، در کشتی دوم  و سوم خود خودحریف شیرازی و فیروز آبادی را  شکست داد و در کشتی چهارم با شکست احمدرضا روستایی از مرودشت به فینال راه یافت و در دیدار پایانی با انصراف کشتی‌گیر شیرازی، موفق به کسب مقام نخست مسابقات کشتی پهلوانی استان فارس شد.
 
‌نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش افزود: رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در روزهای 8 تا 10 دی‌ماه امسال در مشهد مقدس برگزار می‌شود، که محمدرضا عسکرپور به‌عنوان تنها نماینده تیم کشتی شهرستان گراش از استان فارس در این رقابت ها شرکت می‌کند.
 
وی تصریح کرد: رقابت های کشتی پهلوانی نوجوانان فارس و انتخابی کشور با  شرکت120 کشتی‌گیر از سراسر استان در سالن تختی شیراز با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.