"پرداخت الکترونیک پاسارگاد" قهرمان مسابقات لیگ شطرنج باشگاه های استان همدان شد.

پایان مسابقات لیگ شطرنج باشگاه های استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بیست و دومین دوره مسابقات لیگ شطرنج باشگاه های استان همدان که با حضور 23 تیم، از روز جمعه هفتم آبان در محل هیات شطرنج همدان آغاز شده بود، پس از 9 دور رقابت فشرده، امروز با قهرمانی تیم پرداخت الکترونیک پاسارگاد به پایان رسید. دور نهم و پایانی این مسابقات از ساعت 9 صبح روز گذشته آغاز شد و بر روی میز یک، تیم پرداخت الکترونیک پاسارگاد برابر هیات شطرنج ملایر به تساوی 2-2 رسید و با 27/5 امتیاز قهرمان شد.

دانشگاه بوعلی سینا بر روی میز دو، 3/5-0/5 جام پلاستیک ملایر را شکست داد و با 26 امتیاز دوم شد. در میز سه هم دیدار تیم های صنعت و معدن با پزشکی قانونی، 2-2 مساوی شد تا تیم صنعت و معدن با 24/5 امتیاز سوم شود.

در سایر بازی ها تیم های هیات شطرنج لالجین، سازمان نظام مهندسی، اتحادیه فرش دستباف، نوجوانان ملایر، هلال احمر، اداره کل تربیت بدنی و تالار وحدت حریفان خود را شکست دادند و بازی دو تیم اتاق اصناف اسدآباد با رعد به تساوی انجامید. در جدول رده بندی نهایی تیم های پرداخت الکترونیک پاسارگاد، دانشگاه بوعلی سینا، صنعت و معدن، هیات شطرنج لالجین، هیات شطرنج ملایر و سازمان نظام مهندسی در جایگاه های اول تا ششم قرار گرفتند. خانم افسانه حیدری مهرا به عنوان سر داور و خانم نیلوفر حیدریان و آقای سجاد جهانگیری به عنوان داور، این مسابقات را قضاوت می کردند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.