معاون وزیر ارتباطات گفت: در 3 سال اخیر، 30 تمبر جدید تصویب شد که نشان از گستردگی تمبر بعد از انقلاب اسلامی دارد.

تصویب 30 تمبر جدید در طی 3 سال اخیربه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین مهری معاون وزیر ارتباطات در افتتاحیه نمایشگاه مشترک چاپ تمبر و محصولات فیلاتلی امروز (یکشنبه) در موزه ارتباطات برگزار شد، اظهار داشت: نخستین نمایشگاه مشترک چاپ تمبر با حضور مسئولان 6 کشور اتریش، بلغارستان، آذربایجان ،ترکیه، ارمنستان و غیره برگزار شد.

وی تصریح کرد: با کشورهای اتریش، آذربایجان و ترکیه یک تفاهم نامه‌ای امضا شد که یکی از مفاد آن، برگزاری نمایشگاه مشترک و چاپ تمبر مشترک بود.

مهری تأکید کرد: برگزاری این نمایشگاه گامی در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه امضا شده است که به طور حتم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بر توسعه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور اثر گذار خواهد بود.
 
وی ادامه داد: گستردگی تمبر در طول تاریخ با تغییرات زیادی همراه بود بطوریکه در 3 سال اخیر، 30 تمبر جدید تصویب شد که نشان از گستردگی تمبر بعد از انقلاب اسلامی دارد.

معاون وزیر ارتباطات بیان کرد: تمبر از جهت کیفیت، تنوع و نوع آوری پیشرفت‌های زیادی داشته است که امیدواریم با توجه به تحولات عرصه پست در دنیا، پست ایران هم متحول شود.

مهری بیان کرد: در کنگره 2016 ترکیه، تاکید بر یکپارچگی و نوآوری در پست مطرح شد که امیدواریم بتوانیم از تجارب کشور های عضو اتحادیه جهانی پست برای یکپارچگی و نوع آوری استفاده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار