طرح جمع‌آوری هدایای مردمی برای تامین ارزاق شب یلدای نیازمندان اجرا می شود.

جمع آوری هدایای مردمی برای نیازمندان جیرفتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  اسماعیل امیری ، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت گفت: مراکز نیکوکاری در 7 محله جیرفت برای دریافت هدایای مردمی و خیران آمادگی دارند.

وی با اشاره به اینکه همه ساله ایرانیان در شب یلدا به عنوان سنتی دیرینه مراسمی را با صرف آجیل، میوه و شیرینی برگزار می‌کنند که به نوعی صله رحم و دیداری به یادماندنی است، گفت: کمیته امداد جیرفت آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای شب یلدای نیازمندان است.

امیری تصریح کرد: در مراسم شب یلدا مردم ما صله رحم را که سنتی بسیار زیبا، پسندیده و مورد تاکید دین مبین اسلام بوده را به جا می‌آورند و در این میان هم هستند خانواده‌ها و ایتامی که به دلیل عدم تمکن مالی همانند دیگر افراد متمکن قادر به تهیه آجیل، شیرینی و میوه نیستند پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد امام خمینی در این شهرستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی همانند میوه، شیرینی و آجیل برای توزیع در شب یلدای نیازمندان است.

وی از برنامه‌ریزی هر ساله برای توزیع سیب شب عید به ایتام و خانواده‌های نیازمند در جیرفت خبر داد و گفت: با این اقدام ضمن بهره‌مندی از ثواب کار خیر شادی و لبخند را به خانواده‌هایی هدیه می‌کنیم که توان خرید کمترین را هم ندارند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار