با حضور خانواده شهید شریف واقفی، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سیانور و مسؤولان شهرستان نطنز سینما کوثر این شهر افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دیشب با حضور خانواده شهید شریف واقفی، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سیانور و مسؤولان شهرستان نطنز سینما کوثر نطنز افتتاح شد.

عباس کوچه فاره، رئیس شورای شهر نطنز در این مراسم اظهار کرد: این سینما برای رفاه حال مردم نطنز و غنی‌سازی اوقات فراغت مردم امروز به همت شهردار نطنز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در این سینما فیلم‌های روز هم‌زمان با تهران اکران می‌شود و امیدواریم مردم از این امکانات بهره ببرند و مانند جشنواره تئاتر که با استقبال مردمی روبرو شد، از این سینما استقبال شود.

رئیس شورای شهر نطنز با اشاره به این که شهید مجید شریف واقفی هم با نثار خون خود در سال 54 توانست نهال انقلاب را آبیاری کند، تصریح کرد: اینجا جمع شده‌ایم که از افتخارات شهر نطنز تجلیل کنیم.

در ادامه سید محسن تجویدی، شهردار نطنز نیز اظهار کرد: شهرداری نطنز به‌ منظور راه‌اندازی سینما در محل فرهنگسرای کوثر پیگیری‌ها و جلسات متعددی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و همچنین مدیرعامل شرکت سینما شهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی کشور انجام داد و موافقت راه‌اندازی سینما را دریافت کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نماینده شهرستان در پیگیری افزود: تجهیزات موردنیاز با همراهی سازمان سینمایی و مؤسسه سینما شو و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کمک 700 میلیون ریال در فرهنگ‌سرا نصب شد و از امشب در خدمت همشهریان خواهد بود.

شهردار نطنز گفت: امشب کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سیانور که به شخصیت شهید مجید شریف واقفی می‌پردازد و این شهید اصالتاً نطنزی بوده، در جمع ما هستند.

به گزارش فارس، در این آئین توسط نماینده، فرماندار و شهردار نطنز از بهروز شعیبی کارگردان و سید محمود رضوی تهیه‌کننده فیلم سیانور و خواهر و بردار شهید مجید شریف واقفی تجلیل شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.