سرمربى تيم فوتبال استقلال براى جابجايى در نيم فصل ليست ورودى و خروجى خود را آماده كرده است.

گزينه هاى روى كاغذ منصوريان براى جابجايى نيم فصلبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به نزديك شدن به نيم فصل به همين دليل عليرضا منصوريان سرمربى تيم فوتبال استقلال نيز در حال تكميل ليست ورودى و خروجى خود است تا با ارايه آن به هيت مديره باشگاه ،مسولان نسبت به جذب نفرات جديد اقدام كنند .

منصوريان طی روزهای اخیر جلساتی را با مشاوران و دستیاران خود داشته و به نظر لیست او آماده شده و قرار است به زودی اين ليست در اختيار مدیران استقلال قرار گيرد .

شواهد نشان مي دهد لیست خروجى هاى استقلال از چهار يا پنج بازيكن تشكيل شده باشد . امین حاج محمدی، آرش افشین، میثم مجیدی ،میعاد یزدانی و احتمالا برزاى بازيكنانى هستند كه جدايى آنها از استقلال تا حدودى قطعى خواهد بود .
از طرفى در میان نفرات ورودی سروش رفیعی از گزینه های قطعی منصوریان است که مسئولان باشگاه برأى جذب اين بازيكن پيغام فرستادند اما به نظر رفيعى مايل به حضور در جمع آبى پوشان تهرانى نيست .با اين حساب بايد منتظر ماند تا ديد اين بازيكن در نيم فصل چه تصميمى خواهد گرفت .

همچنین در فاز حمله رحیم مهدی زهیوی و سجاد شهباززاده و ایمان مبعلی نیز گزینه های مدنظر منصوریان هستند که احتمال پیوستن آنها به استقلال وجود دارد.  

البته در این میان اگر استقلالی ها نتوانند مهاجمان مورد نظر خود را جذب کنند این احتمال ضعیف وجود دارد که آرش افشین ماندگار شود.

همچنين باشگاه استقلال امیدوار است بتواند سجاد شهباززاده را بار دیگر به این تیم برگردانند اما براساس آخرین مذاکرات این بازیکن هنوز نتوانسته مشکل رضایتنامه اش را با باشگاه آلانیا اسپور ترکیه رفع کند و به همین دلیل نمی توان او را به استقلال فعلا نزدیک دانست.

پژمان منتظری نیز از گزینه های آبی پوشان محسوب می شود اما این بازیکن در حال حاضر با تیم فعلی خود قرار دارد و در صورت فسخ می تواند جزو شاگردان منصوریان به حساب بیاید.

همچنين احتمال حضور تيموريان در نيم فصل وجود دارد و شواهد نشان مي دهد نام اين بازيكن هم در ليست منصوريان است و در صورت تاييد اين بازيكن نيز مي تواند جزو بازيكنان ورودى نيم فصل استقلال باشد 

ناگفته نماند که با توجه به آسیب دیدگی کنعانی زادگان در ابتدای فصل نام این بازیکن از لیست آبی پوشان خارج و به جای این بازیکن پادوانی در ترکیب استقلالی ها قرار گرفت. همچنین با توجه به رفع مصدومیت روزبه چشمی این بازیکن نیز از مهره های کلیدی منصوریان به حساب می آید که سرمربی آبی ها حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است.

در هر صورت باید منتظر ماند تا دید آیا گزینه های مدنظر منصوریان برای نیم فصل در اختیار وی قرار خواهند گرفت یا خیر و اینکه آیا مسئولان باشگاه استقلال می توانند مهره های مورد نیاز منصوریان را جذب کنند یا خیر.

انتهاي پيام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار