دروازه‌بان تیم نفت تهران گفت:دیدار سختی مقابل استقلال داریم اما قطعا برنده این بازی ما هستیم.

امیدوارم روز‌های خوش نفت ادامه پیدا کند/قطعا استقلال را می‌‌بریممیلاد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیروزی نفت تهران مقابل صبای قم بیان کرد: بازی سختی مقابل صبا داشتیم خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم بازیکنان صبا خیلی خوب بازی کردند اما با موقعیت‌های خوبی که داشتیم توانستیم به گل برسیم و سه امتیاز را کسب کنیم، دیدار سختی بود اما خوشبختانه به هدفمان که کسب امتیاز کامل از این مسابقه بود رسیدیم.

وی در خصوص ثبت کلینشیت در این مسابقه اظهار کرد: بله در این مسابقه موفق شدم کلینشیت کنم و از این موضوع بسیار رضایت دارم هدف تیمی ما کسب سه امتیاز بود و کلینشیت کردن و یا نکردن در این مسابقه اهمیتی نداشت باز هم امیدوارم روزهای خوبی را در لیگ برتر داشته باشم و به هدفم برسم.

فراهانی در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال در چارچوب جام حذفی گفت: استقلال و پرسپولیس همیشه تیم‌های خوبی هستند و بازی کردن مقابل آن‌ها دشوار است هدفمان پیروزی مقابل استقلال و رسیدن به جمع چهار تیم برتر این مسابقه است امیدوارم بتوانیم با همدلی مقابل استقلال به پیروزی برسیم و راه خود را برای رسیدن به قهرمانی هموار کنیم، قطعا برنده بازی مقابل استقلال ما هستیم و تلاش می‌کنیم تا به این امر دست یابیم.

دروازه‌بان تیم نفت تهران در پایان اظهار داشت: لیگ خوب و فشرده‌ای را پشت سر می‌گذاریم و امیدوارم نفت تهران بتواند با همین روند نتایج خوبی را کسب کند. کارشناسان کشورمان ابتدا در خصوص وضعیت نفت اظهارات خوبی نداشتند و تیم ما را ضعیف دانستند اما نشان دادیم با هدف بر مشکلات غلبه کردیم و نتایج خوبی کسب کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار