امام‌جمعه قم با اشاره به آزادی حلب در سوریه گفت: امروز دنیای کفر و دولت‌های ارتجاع منطقه با آزادی حلب به عزا نشسته‌اند و چنان متأثر شده‌اند که چراغ‌های برج ایفل را خاموش کرده‌اند.

دولت‌های مرتجع منطقه با آزادی حلب به عزا نشسته‌اند‌ به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله سید‌هاشم حسینی‌بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم، با اشاره به سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت: این روز، روز اخلاق و مهربانی نام‌گذاری شده و آخرین روز هفته وحدت است، با میلاد پیامبر اکرم(ص) چند اتفاق مهم رخ داد که از آن جمله خشک‌شدن دریاچه ساوه، شکسته شدن بت‌ها و خاموش شدن آتشکده فارس بود و این‌ یک پیام مهم برای جهان بود که دیگر از آتش‌پرستی و بت اثری نخواهد بود.

امام‌جمعه قم بابیان اینکه با این میلاد ارتقاء جایگاه انسانی اتفاق افتاد، افزود: وظیفه ما به‌عنوان امت این پیامبر آن است که پیام‌های آن را فرابگیریم و خود را پایبند به دستورات آن‌ها قرار دهیم.

وی گفت: راه نجات از تفرقه‌ها آن است که راه این بزرگان را یاد گرفته و از آن‌ها پیروی کنیم بنابراین با کنفرانس‌ها، همایش‌ها و عمل‌کردن به مبانی دینی باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) از ما راضی باشند و فرصت‌ها را تبدیل به تهدید نکنیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به آزادی حلب در سوریه گفت: امروز دنیای کفر و دولت‌های ارتجاع منطقه با آزادی حلب به عزا نشسته‌اند و چنان متأثر شده‌اند که چراغ‌های برج ایفل را خاموش کرده‌اند.

وی افزود: ملت قهرمان سوریه، نیروهای مردمی سوریه اشغالگران را مفتضحانه بیرون کرده‌اند و این نشانه اقتدار امت اسلامی است اینکه رهبر نظام و امام امت به مقاومت تکیه می‌کنند نتیجه مقاومت آزادی حلب است و نه تسلیم و مذاکره بدون نتیجه.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر وحدت حوزه و دانشگاه گفت: همه باید برادروار باری را که به دوش حوزویان و دانشگاهیان است بردارند و دوش‌به‌دوش هم حرکت کنند تا این پرچم را به دست امام عصر(عج) برسانیم.

انتهای پیام/س



 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.