ولایتی: آزاد سازی حلب بیانگر عظمت پیروزی های جبهه مقاومت است

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران آزاد سازی حلب را بیانگر عظمت پیروزی های جبهه مقاومت دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر معظم ایران روز پنجشنبه اعلام کرد آزاد سازی شهر حلب بیانگر عظمت پیروزی های جبهه مقاومت است.

ولایتی در نشست با تعدادی از علما و روحانیون لبنانی گفت: «وحدت جهان اسلام می تواند پیروزی های بزرگ دیگری به همراه داشته باشد و باعث نابودی توطئه گرانی شود که برای ایجاد تفرقه، نفاق و تضعیف کشورهای اسلامی تلاش می کنند.

ما نباید فراموش کنیم پیروزی در حلب و به زودی در موصل پایانی بر تروریسم افراطی نیست و همانگونه که حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم ایران فرمودند باید این مسیر و راه ارزشمند و نورانی با مقاومت ادامه یابد.»

وی افزود جبهه حلب یکی از سخت ترین عرصه های نبرد با تروریست های تکفیری بود و مردم و دولت سوریه از آغاز جنگ تاکنون به چنین پیروزی مهمی دست نیافته بودند.

این مقام ایرانی تاکید کرد پیروزی در حلب بشارت دهنده ادامه پیروزی ها در جنگ با تروریسم است.
ولایتی تصریح کرد تروریست ها و حامیان آنان در تلاش برای ادامه سیطره خود بر حلب بودند تا این امر مقدمه ای برای تجزیه سوریه و ادامه فتنه کنونی باشد ولی آزاد سازی حلب کمر تروریست ها را شکست و حتی آمریکایی ها نیز به این موضوع اذعان کردند.

این مشاور رهبر معظم ایران تاکید کرد پیروزی در حلب حاوی این پیام برای دولت های عراق و یمن است که پیروزی تنها در سایه مقاومت محقق می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار