وزنه بردار تیم شرکت ملی حفاری خوزستان معتقد است هدف این تیم قهرمانی در رقابتهای جام باشگاههای آسیاست.

علی مکوندی وزنه بردار 85 کیلویی تیم وزنه برداری شرکت ملی حفاری اهواز پس از کسب دو مدال نقره و یک برنز در خصوص مدال آوریش در جام باشگاههای آسیا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد:بهترین نتیجه را در این دوره مسابقات بین المللی بدست آوردم.برای نخستین بار بود که مدال های ارزشمندی را برای ایران و تیم باشگاهی ام، تیم وزنه برداری شرکت ملی حفاری اهواز کسب کردم.  

وی ادامه داد: وحید خدادادی و من توانستیم در روز دوم مسابقات امتیازات قابل توجه ای را برای ادامه موفقیت تیم شرکت ملی حفاری جمع کنیم.  

مکوندی در خصوص قهرمانی در رقابتهای جام باشگاهی آسیا گفت: یک تیم قدرتمند را وارد مسابقات جام باشگاههای آسیا کردیم وباید به هدفمان که قهرمانی است دست پیدا کنیم. فردا (جمعه 26 آذر ماه) نیز در آخرین روز مسابقات رضا دهدار، علیرضا دهقان، سعید سیار ومحسن بهرام زاده نتایج دلخواه را می رسند تا بتوانیم به قهرمانی برسیم.                
        
خدادادی: برای کسب عنوان قهرمانی به تیمم کمک کردم
وحید خدادادی دیگر وزنه بردار شرکت ملی حفاری اهواز در خصوص کسب نتیجه ایده آل خود در مسابقات جام باشگاهی گفت: قرار نبود كه به مسابقات اعزام بشویم برهمین اساس تمرينات سبک را بيشتر انجام مي دادم. در روزهای آخر قبل از اعزام به مسابقات جام باشگاههای آسیا تمريناتم بيشتر ايستايی و آمادگی بود. خدا را شكر می كنم در نخستین رويداد بين اللمللی با بدنی كه آماده مسابقه نبود، مدال بگیرم و برای کسب عنوان قهرمانی به تیمم کمک کردم.  
وی در خصوص اردوی تیم ملی وزنه برداری نیز خاطرنشان کرد:تمرينات آمادگی خيلی خوبی را زیر نظر سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی، در اردوی تیم ملی وزنه برداری داریم. هدفم حضور در بازی های آسيايی، جهانی و المپيك است تا بتوانم پرچم کشورم را در میادین بین المللی به اهتزاز دربیاورم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار