ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد که ارتش سوریه، در آستانه پایان دادن به عملیات آزادسازی محله های شرق حلب از سیطره تروریست ها قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "اسپوتنیک"؛ "ویکتور پوزینیخر" –معاون اول فرمانده اداره کل عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه- امروز پنجشنبه اعلام کرد که ارتش سوریه و یگان های دفاع مردمی این کشور در آستانه پایان دادن به عملیات آزادسازی محله های شرق حلب از سیطره تروریست ها هستند.

این مقام روس در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: "نیروهای سوریه و دفاع مردمی به پایان عملیات آزادسازی محله های شرق حلب از سیطره تروریست ها نزدیک شده اند. حملات اخیر موجب شد تا تمام عناصر مسلح از تمام محله هایی که تحت سیطره انها قرار داشت، بیرون رانده شوند و ارتش سوریه طی این درگیری ها بیش از 900 تروریست را به هلاکت رساند و ده ها یگان تسلیحاتی سنگین و خودروهای نظامی آنها را از بین برد."

او در ادامه گفت: "توجه را به این نکته جلب می کنم که بنا به دستور رئیس جمهور روسیه، از هجدهم اکتبر به بعد، نیروی هوایی روسیه، در حلب دیگر فعالیت نخواهد کرد."

پوزینيخر افزود: "3033 جنگجو به صورت داوطلبانه از شهر حلب خارج شدند که نیمی از آنها مورد عفو قرار گرفتند و باقی آنها، تحت بازجویی قرار دارند."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار