برترین های هفته ششم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ در این هفته از رقابت ها 78 راس اسب در هت دور با یکدیگر رقابت کردند.

در کورس اول که مخصوص اسب های ترکمن دو ساله مبتدی بود اسب پاشا بجنورد اول شد و اسب های یل فام و یلدرم گل دوم و سوم شدند.

دور دوم اسب های دوساله با یکدیگر رقابت کردند که اسب تایفون در پایان زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های دازقوش و ایرانیکا به ترتیب دوم و سوم شدند.

دور سوم بین اسب های دو ساله 2 تا 6 امتیاز برگزار شد اسب رویال کلاسیک برنده شد و اسب مجستیک مقام دوم و اسب فونگ هج مقام سوم را کسب کردند.

رقابت در دور چهارم بین اسب های دوخون دوساله 2 تا 6 امتیاز بود که اسب ویمتو زود تر سایرین از خط پایان عبور کرد و اسب های ماه سلطان و کوانتوم هم دوم و سوم شدند.

در دور پنجم رقابت بین اسب های دو خون سه و چهار ساله برگزار شد که اسب های آرای ، الچی بای و کینگ کیا به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رقابت اسب های دو خون سه و چهار ساله در دور ششم برگزار شد که اسب الونیکس برنده میدان شد و اسب های استیکت و سحرخاتون به مقام های دوم و سوم رسیدند.

در دور ششم و پایانی که بین اسب های دوخون برگزار شد اسب تک گل زودتر از سایرین ازخط پایان گذشت عناوین دوم و سوم نیز به اسب های چشمه و ماه گون رسید.

در پاین این رقابت ها 577میلیون و 500 هزار ریال به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار