بودجه فرهنگی دانشگاه‌های کشور برای سال آینده از یک رشد نسبی برای حمایت از فعالیت‌های این حوزه برخوردار است.

سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه فرهنگی این وزارتخانه اظهار داشت: ما هم‌اکنون در سال چهارم فعالیت‌های دولت یازدهم قرار داریم و در همین راستا برنامه فرهنگی خوبی در این مدت مانند جشنواره «رویش» انجام شده است.

وی یادآور شد: جشنواره رویش از نظر سطح تحول و فعالیت‌های فرهنگی، همچنین از لحاظ نحوه مشارکت دانشجویان از کیفیت بالایی نسبت به سال‌های بالایی برخوردار است.

هاشمی عنوان کرد: نشاط و امید بالایی در بین دانشجویان دانشگاه مشاهده می‌شود و این به خاطر برنامه‌ریزی دقیق و اجرای خوب فعالیت فرهنگی در بین دانشجویان است.

وی ادامه داد: حوزه فرهنگی بسیار حساس است و بر اساس آئین نامه‌ها و ضوابط ما تلاش می‌کنیم که بودجه فرهنگی دانشگاه از روند رشد قابل قبولی برخوردار باشد.

هاشمی اضافه کرد: هر سال یک افزایش بودجه نسبی برای دانشگاه کشور در نظر گرفته شده و در آن سعی می‌شود که تمام فعالیت‌های حوزه فرهنگی و تشکل‌ها، تحت پوشش و حمایت مالی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: امیدوارم روند بودجه‌های فرهنگی و فعالیت‌های آن افزایش بیشتری پیدا کند تا دانشجویان اعتماد‌شان نسبت به ما بیشتر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار