مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: نامه وزارت امور خارجه در مورد ابهامات اردوی امارات بود و ارتباطی به برگزار شدن یا نشدن آن نداشت.

آصفی: برگزار نشدن اردو در امارات خواسته مسئولان نیست/ امثال پورحیدری در فوتبال کم داریمحمیدرضا آصفی درباره موضوع برگزار نشدن اردو در امارات در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: موضوع نامه ارسالی وزارت امور خارجه در مورد برگزار نشدن اردو در امارات نبود بلکه آنها خواستار روشن شدن ابهامات برگزاری این اردو شدند. 

وی درباره شایعه لغو اردوی امارات و بازی دوستانه با مراکش عنوان کرد:  من درباره لغو اردوی امارات مطلبی نشنیدم و روابط عمومی فدراسیون فوتبال باید در باره این موضوع اطلاع رسانی کند  همچنین محل برگزاری بازی دوستانه باید مشخص شود که تاکنون تصمیم نهایی گرفته نشده است. 

مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال درباره کارشکنی عربستان در مورد بازی با نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این موضوع ظرف یک ماه آینده مشخص می شود. طبق برنامه قرار است جلسه ای میان ناظران فیفا و نمایندگان فدراسیون های ایران و عربستان برگزار شود تا تکلیف بازی های آسیایی مشخص شود. براین اساس پیش داوری درباره محل برگزاری این بازی ها زود است. 

آصفی در ادامه عنوان کرد: عربستان در صحنه های مختلف شکست خورده است و از طریق فوتبال قصد دارد کارشکنی کند. به هر حال آن طرف قضیه را می بینم که ما باید نگران امنیت بازی در کشور عربستان باشیم.

وی درباره برگزاری بازی دوستانه به مناسبت بزرگداشت منصور پورحیدری گفت: به نظرم برگزاری هر چه بیشتر این بازی ها خوب است. ما امثال پورحیدری در فوتبال کم داشتیم. همچنین وی را در زمانی که زنده بود نشناختیم و بعد از مرگش متوجه شدیم استقلال در زمان وی دو جام آسیایی کسب کرده است. وی فرد بااخلاق، متواضع و مدیر مقتدر بود. 

آصفی در ادامه عنوان کرد: عادت عجیب و غریبی داریم و تا وقتی بزرگان فوتبال زنده هستند کاری به آنها نداریم. افرادی مانند جاسمیان، قاسمپور، علی جباری، آشتیانی و بقیه پیشکسوتان فوتبال کجا هستند و خبری از آنها نداریم. 

مشاور بین الملل فوتبال گفت: ما باید تا زمانی که بزرگان فوتبال زنده هستند به آنها احترام بگذاریم، احترام گذاشتن برای پیشکسوتان مهم است و مسائل مالی برایشان ارزشی ندارد. به هر حال برگزاری این بازی به مناسبت بزرگداشت پورحیدری خوب است و امیدوارم برای بزرگان دیگر رشته های ورزشی هم چنین مراسمی برگزار شود. 

وی درباره حضور نداشتن مسئولان استقلال در این بازی گفت: برگزاری بازی تیم استقلال با پدیده، ناهماهنگی و تاخیر در اطلاع رسانی این بازی دلایل حضور نداشتن مسئولان استقلال در این بازی است. 

مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم قدر بزرگان ورزش را تا زمانی که زنده هستند بدانیم و فقط بعد از مرگ به یادشان نباشیم. 

انتهای پیام/   

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار