رئیس مجلس گفت: شیعه و سنی باید بدانند که افراطی‌گری چه بلایی بر سر مسلمانان می‌آورد و مشکل مسلمانان در حال حاضر تفرقه است.

همکاری برخی کشورهای منطقه با اسرائیل مایه ذلت است
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان علی لاریجانی که به استان گلستان سفر کرده است، امروز (پنج شنبه، 25 آذر ماه) در اجلاسیه ملی بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان ضمن عرض ارادت و تعظیم خدمت خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان گفت: از دست‌اندرکاران این محفل باشکوه که اجلاسی برای 4 هزار شهید گلستان ترتیب دادند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل مسلمانان تفرقه است، افزود: برخی کشورها به ویژه تروریستها به این نقطه حمله کرده‌اند و توفیق امت اسلامی در گرو وحدت است و شیعه و سنی باید بدانند که افراطی‌گری چه بلایی بر سر مسلمانان می‌آورد.
 
لاریجانی با اشاره به کلامی از علامه طباطبایی ادامه داد: همه فرق اسلامی در اصول و فروعات ضروری یکسان هستند و تفاوت در فروعات غیرضروری است و این تفاوت اندک سبب شده سلاح روی یکدیگر بکشند که این خیانتی بزرگ به اسلام است.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرق اسلامی در گذشته چنین وضعیتی نداشتند، یادآور شد: در عراق قبایل شیعه و سنی با یکدیگر زندگی کرده و با یکدیگر ازدواج می‌کنند.
 
رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه عامل بیرونی تفرقه بین مسلمانان را به وجود آورده است، افزود: برخی کشورهای منطقه با اسرائیل برای ایجاد تفرقه هماهنگ می‌کنند که این مایه ننگ و ذلت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار