در گردنه اسدآباد کولاک شدید گزارش شده است

کولاک شدید در گردنه اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ تردد در گردنه بین المللی اسدآباد فقط با رنجیر چرخ امکان پذیر است و  راهداری و پلیس راه برای جلوگیری از بسته شدن گردنه اسدآباد پنج گروه را بسیج کرده است.
رییس پلیس راه همدان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: بارش برف در گردنه اسدآباد همراه با کولاک شدید از ساعت هشت صبح آغاز شده و همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف به 10 سانتیمتر رسیده است.

 سرهنگ جعفری افزود : مسیر گردنه اسدآباد در حال حاضر لغزنده است و تردد به کندی صورت می گیرد و از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری می شود.

او از استقرار پنج گروه پلیس در گردنه اسدآباد خبر داد و خاطرنشان کرد : گردنه اسدآباد به لحاظ استراتژیک بودن و راه بین المللی از حساسیت ویژه ای برخوردار است و با تیم راهداری تلاش می کنیم از بسته شدن گردنه جلوگیری کنیم.

 رییس پلیس راه همدان کرمانشاه فاصله دید در گردنه اسدآباد را کمتر از50 متر اعلام و گفت: رانندگانی که از گردنه اسدآباد تردد می کنند حتما با چراغ روشن و راهنما و با احتیاط کامل حرکت کنند و از مسیر خود به لاین مقابل منحرف نشوند.

سرهنگ جعفری افزود : تاکنون مورد تصادفی در گردنه اسدآباد گزارش نشده و تمام تیم های پلیس برای سرعت بخشیدن به تردد خودروهای عبوری از تمام ظرفیت خود استفاده می کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار