یک موسسه خیریه گفت این مرکزدر چند هفته گذشته بیش از1700 تماس تلفنی در خصوص گزارش تعرض به کودکان در فوتبال انگلیس ،دریافت کرده است.

موسسه خیریه "جامعه ملی برای جلوگیری از خشونت علیه کودکان" (NSPCC)، اعلام کرد که طی سه هفته گذشته 1700 مورد تماس تلفنی برای گزارش تعرض به کودکان، داشته است.
پس از این که ماه گذشته موضوع تعرض به کودکان در فوتبال انگلیس افشا شد ، این موسسه یک خط ارتباطی را به کسانی که از سال 1970 تا کنون در دوران کودکی در باشگاه های فوتبال مورد تعرض قرار گرفته اند اختصاص داد و از آنها خواست چنین موضوعاتی را گزارش دهند.
مسئول این موسسه امروز (پنجشنبه ) گفت، از زمان راه اندازی این خط ارتباطی، یعنی از سه هفته قبل تا کنون،بیش از 1700 مورد تماس تلفنی با این مرکز برقرار شده است.
NSPCC گفت: از 23 نوامبر بیش از 1700 تماس تلفنی با این مرکز برقرار شده که 907 مورد در دو هفته گذشته بوده است. بسیاری از این تماس ها به پلیس ارجاع داده شده اند و شورای ملی روسای پلیس (NPCC) هفته گذشته گفت که 350 قربانی بالقوه شناسایی شده اند.
 پیتر وانلس رئیس NSPCC گفت، واضح است که مدت های مدید ، صدها نفر از افرادی که هنگام کودکی از تعرض رنج می بردند قادر به صحبت کردن نبود، اما این برای آنها دلگرم کننده است که بالاخره صدایشان می شود.
NSPCC گفت: بیش از 1700 تماس اند از 23 نوامبر، با 907 در دو هفته گذشته ساخته شده است. بسیاری از این تماس به پلیس مراجعه کرده بودند و شورای ملی روسای پلیس (NPCC) هفته گذشته گفت که 350 قربانیان بالقوه شناسایی شده اند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار