مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: دوره 25 جلدی از آثار آیت‌الله مظاهری به همراه تک جلدی به زبان انگلیسی در حال آماده سازی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی صبح امروز در کنگره نکوداشت آیت‌الله حسین مظاهری ضمن خیرمقدم به مهمانان این مراسم اظهارکرد: مفتخرم به عنوان ریاست برگزاری کنگره در خدمت آیات عظام و مدیران ارشد کشوری و استانی هستیم.

وی افزود: فروردین سال 94 خدمت آیت الله مظاهری رسیدیم و بیان کردیم قصد احیای آثار را داریم چرا که قبلا برای کنگره رفته بودیم قبول نکرده بودند؛ وزیر ارشاد نیز استقبال کرده و ابراز امیدواری نسبت به ادامه این حرکت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: رهبر انقلاب در سال 74 طی نامه‌ای از آیت الله مظاهری خواستند که به دعوت روحانیون و طلاب به اصفهان نقل مکان کند و ایشان نیز قبول کردند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره نکوداشت آیت‌الله مظاهری، عالم بزرگ، مرجعی جامع و وارسته نشان دهنده قدردانی مردم از چنین عالم برجسته‌ای است.

ارزانی تصریح کرد: کتبی همانند زندگینامه آیت‌الله مظاهری، دانش اخلاق اسلامی، مناجات شعبانیه، آفاق نور و صاحب سپیده از جمله کتبی است که در رابطه با این عالم ربانی به رشته تحریر درآمده است.

وی اذعان داشت: هدف از برگزاری این کنگره، احیای دست نوشته‌ها و آثار ارزشمند آیت‌الله مظاهری و پاسداشت خدمات ارزنده ایشان در جنبه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان متذکر شد: دوره 25 جلدی از آثار آیت‌الله مظاهری به همراه تک جلدی به زبان انگلیسی با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حوزه علمیه اصفهان در حال آماده سازی است.

وی تأکید کرد: جشن نامه‌ای که حاصل مقالات تولیدی در عرصه اخلاق و با محوریت شخصیت آیت‌الله مظاهری است یکی دیگر از جنبه‌های علمی این کنگره خواهد بود که امروز رونمایی می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.