رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 770 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 84 واحد تولیدی راکد و مشکل دار این استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داریوش دیودیده در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: 589 واحد تولیدی راکد و مشکل دار این استان از خرداد سال جاری تاکنون متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بوده اند.

وی گفت: 450 مورد از این تعداد پس از تصویب در نشست های ستاد تسهیل کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت تسهیلات به بانک ‌های عامل استان معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: 96 واحد از مجموع 450 واحد تولیدی معرفی شده به بانک های عامل این استان عقد قرار داد شده و تاکنون نیز 770 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 84 واحد آنها پرداخت شده است.

دیودیده بیان کرد: 121 فقره پرونده واحدهای تولیدی راکد و مشکل دار کهگیلویه و بویراحمد از خرداد سال جاری تاکنون در نشست های ستاد تسهیل استان بررسی شده است.

وی عنوان کرد: 23 نشست ستاد تسهیل در این مدت در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده که 274 مصوبه داشته است.

دیودیده ابراز داشت: 128 مصوبه از این تعداد تاکنون اجرا شده و 146 مصوبه نیز در حال اجراست.

وی خواستار شتاب بخشی در روند پرداخت تسهیلات رونق تولید توسط بانک‌ های عامل کهگیلویه و بویراحمد شد و گفت: این امر تاثیر بسزایی در رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان و خروج آنها از رکود داشته و سبب افزایش تولید و اشتغالزایی می شود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.