رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: همه باید تلاش کنیم که از آموزه های دینی مان در راستای پیشبرد اهداف استفاده کنیم و در این راستا با یکدیگر وحدت داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ طهمورث الیاسی گفت: این یک ضعف بزرگ است که نتوانیم مشکلات کشور را بشناسیم و آنها را اولویت بندی کنیم.

 الیاسی تصریح کرد: امروزه متاسفانه اجماعی در میان اقشار و گروه های مختلف دیده نمی شود که رسیدگی به کدام یک از مشکلات، اولویت اصلی کشور است.

 وی خاطرنشان کرد: به اذعان مقام معظم رهبری و شخص رییس جمهور، امروز یکی از اصلی ترین معضلات و مشکلات کشور بحران بیکاری است و از سویی دیگر در استانی همچون کرمانشاه که شرایط خاصی در این حوزه دارد، همه باید به فکر حل و فصل آن باشیم.

 رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه نباید وارد حاشیه بشویم، گفت:  همه باید عزم مان را جزم کرده و دست به دست هم بدهیم و به جنگ بیکاری برویم.

 الیاسی با بیان اینکه دولت به صورت ویژه و جدی به دنبال ایجاد اشتغال است، اظهارکرد: این مجمع مشورتی نیز باید به دنبال شناسایی ظرفیت های ایجاد اشتغال در سطح استان کرمانشاه باشد، چراکه اگر بتوانیم شغلی ایجاد کنیم قطعا در مسیر توسعه گام برداشته ایم.

 وی تاکید کرد: مجمع مشورتی توسعه نهادی است که قرار است برای توسعه و آینده این کشور هم اندیشی کرده و راهکار ارائه دهد، چراکه اعضای آن از فرهیختگان و صاحب نظران این استان هستند.

انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.