برنامه «عیدانه» به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)، جمعه 26 آذر به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه افق؛ به مناسبت فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع)، برنامه «عیدانه» به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود.
 
بخش نخست این برنامه با اجرای سید مصطفی حسینی، شامل گفت وگو با جلال مقامی دوبلور و بازیگر ایرانی خواهد بود؛ مقامی در سال های دور با اجرای برنامه دیدنی ها شهرت فراوان یافت و بعد از آن هم فیلم های گوناگونی با صدای او به روی آنتن شبکه های مختلف رفت.
 
گفتگو با برخی مستندسازان و نیز دست اندرکاران برنامه رادیویی «از سرزمین نور» بخش دیگری از این برنامه را تشکیل می دهد.
 
«از سرزمین نور» عنوان برنامه ای رادیویی در اوایل دهه 70 شمسی است که با موضوع زندگی رسول اکرم(ص) 13 سال پیش به وسیله گروهی حرفه‌ای در رادیو ایران تولید شد.
 
این برنامه با تهیه کنندگی رضا رهگذر، تهیه‌کنندگی عذرا وکیلی، سردبیری میرکیانی و اجرای منوچهر اسماعیلی و جلال مقامی پخش می شد.
 
آیتم های دیگری هم به عنوان میان برنامه برای «عیدانه» در نظر گرفته شده اند؛ تهیه کنندگی آن هم بر عهده پیام ابراهیم پور است.
 
این برنامه ساعت 20:00 جمعه 26 آذرماه به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم ساعت 15:30 روز بعد به روی آنتن می رود.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار