اولین نشست کتابخوان دانشجو با حضور مسئولین و دانشجویان در شهرستان نایین برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اولین نشست کتابخوان دانشجو با عنوان «دانشگاه و پژوهش» در سالن اجتماعات دانشگاه علامه نائینی شهر نائین برگزار شد.
در این نشست ابتدا  رئیس دانشگاه علامه نائینی در مقام تقدیر و بزرگداشت کتاب و کتابخوان مطالبی را ایراد نمود و گفت یکی از اهداف راهبردی مراکز دانشگاهی تعمیق و گسترش عرصه پژوهش و تلفیق تئوری و عمل است.
  حسن حسنی افزود: همت این دانشگاه بر ایجاد بستر فعالیت های علمی و تشویق پروژه های پژوهشی با رویکرد ارتباط و تعامل با مراکز صنعتی و به تعبیری تجاری سازی تحقیقات است.
در ادامه محمد یزدانی فر رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نائین بیان داشت : رسالتی که کتابخانه های عمومی بر عهده دارد ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.
وی اضافه کرد: نقش پژوهش در توسعه همه‌جانبه پایدار چنان برجسته و انکارناپذیر است که می‌توان آن را بدون تردید نیروی محرک توسعه در همه حوزه‌ها اعم از فرهنگ، اقتصاد، سیاست و جامعه دانست. اما علی رغم اعتراف و اذعان نسبت به اهمیت مقوله پژوهش، این حوزه با دشواری‌های ساختاری و عملکردی فراوانی مواجه است.
رئیس کتابخانه های عمومی نایین در این نشست کتاب "مراکز آموزشی ایران" نوشته محمد علی امامی از نویسندگان بومی نائین را برای حضار معرفی نمود.
دیگر کتابهای معرفی شده در این جلسه کتابهای "شیوه ‌بیان و تشریح مسئله در پژوهش" از دکتر دیانی، "دانشگاه ايراني : درآمدي بر جامعه‌شناسي آموزش‌عالي" از غلامرضا ذاكرصالحي، "پزوهشی در علل طلاقهای توافقی" از خانم صالحی و کتاب "گسل" نوشته آزاده تحویلی از نویسندگان جوان نائین بودند.
یزدانی فر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان جلسه و معرفی کنندگان کتابها از حضور در چنین محفل علمی با حضور فرهیختگان اظهار خرسندی نمود و از سایر نهادها و کانونهای فعال فرهنگی شهرستان نیز برای مشارکت در نشستهای کتابخوان دعوت کرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار