رییس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال با قاطعیت در صورت مشاهده سهل انگاری و بی توجهی به اموال ملی با افراد خاطی برخورد می کند.

با قاطعیت با افرادخاطی برخورد می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ‌احمد علی انجم روز امروز در جلسه حفظ حقوق بیت المال شهرستان جیرفت افزود: بهترین راه حل برای پیشگیری از تصرفات غیر مجاز اراضی ملی انجام برنامه ریزی و فرهنگ سازی مناسب و استفاده حداکثری از ظرفیت اطلاع رسانی دهیاران روستاها به مردم است .

وی خاطرنشان کرد: حفاظت و حراست از حقوق بیت المال بر عهده مسولین می باشد و مدیرانی موفق هستند که بتوانند مسئولیت و نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

انجم روز تصریح کرد:امروزه با هم فکری و هم افزایی شورای حفظ حقوق بیت المال برای کنترل و حفظ اراضی ملی اتفاقات خوبی پیش آمده وشاهد کاهش ورودی پرونده های منابع طبیعی وشهرسازی به دادگستری شهرستان جیرفت هستیم.

وی با بیان اینکه اراضی ملی متعلق به تمامی مردم است، گفت: پاسداری از حقوق بیت المال یک امر مقدس است و این اموال متعلق به خدا و زیر نظر حاکمیت جمهوری اسلامی با ولی فقیه می باشد .

انجم روز افزود: شورای حفظ حقوق بیت المال با قاطعیت در صورت مشاهده سهل انگاری و بی
توجهی به اموال ملی با افراد خاطی برخورد می کند.

وی خاطر نشان کرد: نسل های آینده نیاز به این منابع و اراضی ملی دارند و بی توجهی به این مهم گناه بزرگی است که تبعات جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.