نماینده شاهین شهر نسبت از گزارش کمیسیون عمران درباره سانحه ریلی سمنان انتقاد کرد.

حاجی دلیگانی: 23 عامل در حادثه ریلی سمنان دخیل بود/ مطهری: سانحه سمنان نشانگر بی‌انضباطی وزارت راه استبه گزارش خبرنگار
مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر طی اخطاری با استناد به اصل 22 قانون اساسی که به جان حیثیت مردم اشاره داشت، گفت: اخطار بنده متوجه جان مردم است، بررسی ‌های صورت گرفته درباره حادثه ریلی سمنان با آنچه که حق مطلب است، مغایرت دارد چرا که این مسائل به خوبی رعایت نشده است.

وی با اشاره به پرداختن مجلس به موضوع سانحه ریلی سمنان گفت: این گزارش در مجلس قرائت شد و بنده نسبت به این روند اعتراض دارم چرا که مقام معظم رهبری در پیامی که صادر کرده‌اند گفتند که بررسی این مسئله باید طوری صورت گیرد که دیگر از این حوادث در کشور نداشته باشیم.

این نماینده مردم ادامه داد: در حال حاضر بهترین وسیله ایمنی که مردم از آن برای مسافرت استفاده می کردند قطار بود که با وجود حادثه مذکور این موضوع مخدوش شده است.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: لازم است که این مسئله به طور کارشناسی و به نحوی عادلانه بررسی شود تا بتوانیم اشکالات موضوع را برطرف کنیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: معتقدم 23 عامل در جریان برخورد دو قطار دخیل بوده اما در گزارش مذکور تنها به چند مورد اشاره شد.

علی مطهری که به ریاست بخشی از جلسه علنی را برعهده داشت در واکنش به تذکر حاجی دلیگانی گفت: ما در حال حاضر مشغول بررسی این حادثه هستیم و مجلس دارد به وظیفه خود عمل می‌کند.

وی افزود: ما در حال حاضر تلاش می‌کنیم بدانیم مقصر اصلی این حادثه چه کسی بوده است، قطعا مقامات وزارت راه و شهرسازی مقصر بودند و این مسئله نشان از یک بی‌انضباطی در آن دستگاه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سمنان ، ریل ، شاهین‌شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار