ماشین آلات و ناوگان خدمات شهری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری نوسازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران، از نوسازی ناوگان خدمات شهری شهرداری های استان در آینده نزدیک خبر داد.

قاسم شهبازی گفت: با توجه به مستهلک بودن و ناکارآمدی ماشین آلات شهرداری های استان، نوسازی و بهسازی ناوگان خدمات شهری می تواند در خدمات رسانی به موقع و مطلوب به شهروندان موثر باشد.

وی، خودکفایی شهرداری ها را از مهمترین وظایف سازمان همیاری شهرداری ها بیان و اضافه کرد: به همین منظور و برای نوسازی ناوگان خدمات شهری شهرداری های استان، قراردادی با شرایط مناسب برای شهرداری ها با یک شرکت منعقد شده است.

شهبازی افزود: براساس این قرارداد و برای رفع مشکل نبود نقدینگی در شهرداری ها، قرار شد برنامه ریزی به منظور تهاتر ماشین آلات فرسوده و ناکارآمد شهرداری ها با ماشین آلات نو و به روز انجام شود.

وی ادامه داد: بر این اساس ماشین آلات فرسوده شهرداری ها استان به عنوان 30 درصد پیش پرداخت قیمت ماشین آلات جدید محاسبه می گردد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری گفت: البته شهرداری ها می توانند 70 درصد مابقی قیمت ماشین آلات جدید را به صورت اقساط پرداخت کنند.

شهبازی افزود: شهرداری های متقاضی می توانند درخواست های خود را در سه حوزه تهاتر ماشین آلات، تعمیر و تغییر کاربری ماشین آلات و یا خرید نقدی ماشین آلات به این سازمان ارائه دهند.

استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر دارای 40 شهر می باشد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار