مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: عملیات آواربرداری در محل حادثه انفجار گاز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مقصود حق شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وقوع حادثه انفجار در محله باغ شیخ در مرکز شهر اهواز اظهار کرد: عملیات آواربرداری در ساعت 23:35 سه شنبه شب(23 آذر) به پایان رسیده و اکنون قطعا از ساکنان منازل تخریب شده هیچ فردی در محیط حادثه و زیر آوار باقی نمانده است.

وی افزود: با روشن شدن هوا، تیم های کارشناسی برای برآورد و ثبت خسارت وارده به ساختمان ها و همچنین اماکن همجوار محل انفجار اعزام می شوند؛ در حال حاضر به دلیل ساعات شب و تاریکی هوا امکان تهیه گزارش خسارت وجود ندارد.

حق شناس اذعان داشت: عامل وقوع این انفجار، گاز شهری بوده است زیرا با انجام تست به وسیله دستگاه های مربوطه، حجم زیادی گاز در محل ثبت شد با این حال دلیل منفجر شدن آن و این که به طور مثال به دلیل نشت گاز بخاری بوده یا موارد دیگر، صبح مشخص خواهد شد و در این زمینه دوباره محیط چک می شود و همچنین از مصدومان حادثه پرسش خواهد شد.

در حادثه انفجار گاز در محله باغ شیخ در مرکز شهر اهواز که سه شنبه شب رخ داد، یک مجتمع مسکونی سه طبقه به صورت صددرصد، دو واحد ویلایی دو طبقه همجوار به صورت صددرصد و یک واحد ویلایی پشت ساختمان نیز به صورت صددرصد تخریب شدند و ساختمان های همجوار نیز به شدت خسارت دیدند.

در این حادثه یک زن 43 ساله به دلیل ماندن زیر آوار جان باخت و 9 نفر زنده از زیر آوار بیرون کشیده شدند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.