مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان غربی: باید در راستای خدمت بی‌منت به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان گام‌های بلندی برداشته ‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛همزمان با هفته قرآن و عترت ، نشست صمیمی مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی با خانواده محترم شهدا و ایثارگران شاغل در اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

علی پیام مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان غربی به تاکیدات استاندار آذربایجان غربی در خصوص خدمت شایسته به ایثارگران و خانواده معظم شهدا اشاره نموده و اظهار داشت: باید در راستای خدمت بی‌منت به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان گام‌های بلندی برداشته ‌شود.

مراسم نشست مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی با خانواده محترم شهدا و ایثارگران شاغل در اداره کل دامپزشکی 95 با حضور مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استانداری آذربایجان غربی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.

در این جلسه دکتر کامیار داهیم ، مدیر کل دامپزشکی استان گفت دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای مسئولین روحیه بخش بوده و در این دیدارها علاوه بر پیگیری مسائل و مشکلات خانواده های معظم شاهد و ایثارگر ، مسئولین نیز از روحیه والای انقلابی و معنوی خانواده های شهدا بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: 48 نفر از پرسنل 260 نفری دامپزشکی استان را خانواده های شهدا و ایثارگران تشکیل داده اند و حدود 40 درصد از روسای شبکه های دامپزشکی ، ازخانواده های معزز شهدا و ایثارگران انتخاب شده اند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ولی زاده ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان با اشاره به آیه 95 از سوره نساء به افضل بودن اجر مجاهدین راه خدا بر قائدین اشاره نموده و گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران چشم و چراغ امت اسلامی هستند و این خانواده ها در دوران دفاع مقدس با عزم راسخ، ارزش ها و فضیلت های انقلاب را پاس داشته و در تحقق حاکمیت اسلام نقش اساسی ایفا کردند.

وی افزود ، در سایه همین فداکاریها بود که امروز ، ایران اسلامی ، امن ترین کشور منطقه محسوب می شود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: شهدا ، خدمت ، خانواده ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.