مدیرآکادمی باشگاه نفت تهران ضمن تشریح آخرین وضعیت جسمانی کاپیتان تیم امید این باشگاه از غیرقانونی بودن فعالیت آکادمی بارسلونا در ایران خبر داد.

ناصر فریاد شیران در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره امضا تفاهم نامه شرکت ملی نفت و کمیته ملی المپیک با آکادمی بارسلونا بیان کرد: با اندکی مطالعه و تحقیق متوجه می شوید که باشگاه بارسلونا هیچ مجوزی برای فعالیت در ایران به مسئولان آکادمی خود نداده است. برای برگزاری کلاس آموزشی یک هفته ای از هر فرد 650 هزار تومان پول گرفته شده است. آیا می توان امیدوار بود که با یک هفته آموزش بازیکنی از ایران به تیم های آکادمی بارسلونا برود؟

وی افزود: فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان تهران هیچ مجوزی برای برگزاری این کلاس ها صادر نکرده اند. فردی به نام "م.ج" که سابقه روشنی هم ندارد، مسئول برگزاری کلاس های آکادمی بارسلونا در زمین نفت تهرانسر است.

فریادشیران درخصوص آخرین وضعیت امیرحسین مرادی کاپیتان تیم امید نفت تهران که به دلیل گاز گرفتگی در کما به سر می برد، تصریح کرد: خوشبختانه ضریب هوشیاری مرادی تا 9 بالا آمده پزشکان دستگاه تنفس را از بدن کاپیتان تیم امید نفت جدا کرده اند. 

مدیرآکادمی باشگاه نفت تهران در پایان اظهار داشت: مرادی نسبت به روزهای ابتدایی که این اتفاق تلخ برایش رخ داد،  وضعیت بهتری دارد. هرچند وی همچنان در کما به سر می برد اما پزشکان احتمال داده اند تا ابتدای هفته آینده از این وضعیت خارج شود. امیدوارم دعای خیر مردم سبب شود مرادی شفا پیدا کند و خانواده اش از این استرس و نگرانی بیرون آیند. ضمن این که باید بگویم هزینه هر شب درمان ای بازیکن 3/5 میلیون می شود که باشگاه نفت تاکنون تمام هزینه ها را تقبل کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار