آتش سوزی یک باب آپارتمان مسکونی واقع در شهرک صبا شهر رشت مهار شد.

معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از رشت گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی ساعت 19:00 امروز 23 آذر 95 مبنی بر آتش سوزی در طبقه اول یکباب آپارتمان دو طبقه، سریعا ستاد فرماندهی 17 تن آتش نشان بهمراه 7 دستگاه خودروی آتش نشانی از ایستگاه های  12-6-4-3 را به محل حادثه واقع در میدان امام حسین(ع)- شهرک صبا -شهرک محمدی اعزام کرد.

شهرام مومنی در ادامه اظهار داشت :کوروش زمینی مسوول ایستگاه 8 آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: به محض رسیدن شعله های آتش که سراسر یک باب آپارتمان را در بر گرفته بود مشاهده می شد که سریعا آتش نشانان بواسطه محبوس شدگان احتمالی به دو گروه اطفایی و یک گروه جستجو و نجات تقسیم شدند.

وی با بیان اینکه در پی جستجوی تیم نجات خوشبختانه هیچ محبوس شده ای یافت نشد افزود: سریعا آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع سیستم برق و گاز در کمترین زمان ممکن نسبت به اطفای کامل آتش اقدام نمودند.

زمینی به دود گرفتگی کامل 3 واحد آپارتمانی دیگر اشاره داشت و افزود: آتش در همان یک واحد مسکونی خاموش شد و سریعا آتش نشانان در یک عملیات 2 ساعت و 46 دقیقه ای نسبت به تخلیه کامل دود ، پاک سازی و ایمن سازی محل حادثه اقدام نمودند.

وی در پایان با بیان اینکه این حادثه هیچ مصدومی نداشت افزود: علت و میزان خسارت وارده توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.