اصفهان؛

ذوب آهن سربلند از مسابقات آسیا بیرون می آید

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت : تیم ذوب آهن با در اختیار گرفتن چند بازیکن جدید، از لیگ قهرمانان باشگاهای آسیا سربلند بیرون آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی شجاعی ' سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با تایید خوب و جوان بودن این تیم، اعلام کرد: تیم ذوب آهن در ادامه راه و برای تقویت خود در لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان جدیدی را به خدمت خواهد گرفت.
وی که در آیین قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2017 در شهر 'پتالینگ جایا' ایالت سلانگور مالزی حضور داشت به گفت: برنده دیدار الجیش قطر و بنیادکار ازبکستان نیز که به این گروه اضافه می شود، تیم های خوبی هستند.
تیم ذوب آهن در گروه سوم از غرب آسیا با تیم های الاهلی عربستان سعودی، العین امارات متحده عربی و برنده دیدار 'الجیش' قطر و 'بنیادکار' ازبکستان همگروه است.
شجاعی با اشاره به بازی تیم ذوب آهن با تیم های الاهلی عربستان و العین امارات در رقابت های سال گذشته، گفت: هر دو تیم خوب بازی می کنند. این تیم ها قهرمان و برترین های جام باشگاه ها خود و نمایندگان برتر کشورهایشان هستند.
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، تیم العین امارات را سرسخت تر از الاهلی عربستان دانست و گفت: العین که بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته ، نائب قهرمان آسیا است و سال گذشته تجربه بازی مقابل آنها را داریم.
وی در ادامه از مدیر عامل شرکت ذوب آهن خواست به اتفاق هیات مدیره از نظر مالی به تیم فوتبال ذوب آهن کمک کنند تا بتواند بازیکنان مورد نظر سرمربی را برای نیم فصل در اختیار گیرد.
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان به ایرنا گفت: ما باید در سه جبهه جام حذفی، لیگ و قهرمانان آسیا تلاش کنیم و بجنگیم.
وی گفت: ذوب آهن سال گذشته در دور مقدماتی با 14 امتیاز و بیشترین امتیاز صعود کرد، ولی در مرحله حذفی شرمنده هواداران و مردم ایران شدیم.
شجاعی ابراز امیدواری کرد که تیم ذوب آهن با در اختیار گرفتن چند بازیکن جدید، از لیگ قهرمانان باشگاهای آسیا سربلند بیرون آید.
وی گفت: ذوب آهن تیم جوان و خوبی است، اما تیم باید پشتوانه و نیمکت خوب داشته باشد تا سربلند از این بازی های بیرون بیاید.
قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاههای فوتبال آسیا در سال 2017 ، روز سه شنبه در هتل هیلتون شهر 'پتالینگ جایا' در ایالت 'سلانگور' مالزی برگزار شد و تیم ذوب آهن اصفهان در این مرحله با تیم های العین امارات ، الاهلی عربستان و برنده الجیش قطر و بنیاد کار ازبکستان همگروه شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.