جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مستکبران باید از این تحول بزرگ عبرت بگیرند چرا که با وجود تلاش های زیاد آمریکا و برخی از متحدان، نتوانستند سوریه را صحنه سیلسی بیرون کنند.

سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در  مراسم برگزاری کنگره شهدای کارگری استان مرکزی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک گفت : انگلستان دشمن دیرینه همه کشورهای اسلامی است و اکثر مصیبت های جهان اسلام و تشکیل رژیم صهیونیستی و نزاع های قومی و منطقه ای در جهان اسلام ناشی از مداخلات انگلستان بوده است .

سرتیپ سلامی افزود : امروز انگلستان به لحاظ سیاسی یک معلول است یعنی یک علیل سیاسی است چرا که نه قدرت نظامی دارد نه توفق سیاسی دارد و این حرفهایی که توسط این مقام کم تجربه (نخست وزیر انگلیس ) و ناپخته سیاسی و به ظاهر کهنسال انگلیس زده می شود هیچ گونه اعتبار عملی ندارد .

وی ادامه داد :اینها ناشی نداشتن شناخت نسبت به واقعیت های عجیبی است که ظرف 40 سال گذشته در جهان اسلام و ایران اتفاق افتاده و یا ناشی از توهمات و رویاهای دست نیافتنی است و نوعی تفکرات مالیخولیایی است که اجازه نمی دهد یک سیاستمدار در سطح نخست وزیر انگلیس فهم واقع بینانه ای از حقایق و واقعیت های داشته باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به پیروزی های جبهه مقاومت در سوریه و عراق هم گفت: این اتفاق شکستی بزرگ برای دشمنان سوریه و پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت است و انشالله این پیروزی ها در حلب و موصل ادامه یابد .
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.