تمامی کاستی های پایانه مرزی شلمچه تا اربعین آینده رفع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حیاتی  فرماندار خرمشهر گفت: تمامی نواقص و کاستی های پایانه مرزی شلمچه در ایام اربعین امسال شناسایی شده و سال آینده شاهد هیچ یک از این مشکلات نخواهیم بود.

ولی اله حیاتی درآیین تجلیل از خادمان و دست اندرکاران قرارگاه اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی مستقر درچذابه و شلمچه، افزود: کمیته مشارکت های مردمی در پایانه مرزی شلمچه با درایت مسئولان و خادمان اهل بیت (ع) در اربعین امسال خدمات شایانی را به زائران ارائه کرد که نسبت به پارسال چشمگیر است.

وی گفت:با توجه به برگزاری جلسات مستمر استانی و شهرستانی در خصوص تمهیدات لازم اربعین حسینی، امر خدمت رسانی به زائران نسبت به اربعین پارسال از نظر کیفی و کمی رشد قابل ملاحظه ای داشت.

فرماندار دشت آزادگان نیز افزود: کمیته اسکان و مشارکت های مردمی جزو کمیته هایی بود که 6ماه پیش از اربعین امسال جلسات آن به صورت جدی برگزار شده و بخش عمده ای از مشکلات در کوتاه ترین زمان برطرف شد.

نادرعمید زاده گفت: در اربعین امسال خدمات شایانی که از سوی دولت در بخش زیرساخت ها به ویژه در احداث جاده بستان - چذابه و راه اندازی پارکینگ 60 هکتاری انجام شد اما در زمینه خدمت رسانی به زائران مردم این شهرستان مانند هر سال پیشگام بودند.

وی افزود: در چذابه مشکلات متعددی در زمینه زیرساخت ها وجود داشت اما با درایت استاندار خوزستان و تلاش اداره راه و شهرسازی خوزستان درحوزه راه سازی و پارکینگ اقدامات موثری صورت گرفت و جاده 15 کیلومتری در مدت چهار ماه احداث شد که در نواع خود بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه 28 مورد از مشکلات اربعین سال 95 شناسایی و به استاندار خوزستان اعلام شده گفت: اگرچه هنوز مشکلاتی در زمینه زیرساخت ها در چذابه وجود دارد اما بسیاری از مشکلات اربعین امسال شناسایی شده و برای برطرف کردن آنها اقدامات لازم را آغاز کرده ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.