آبادان؛

رفع تمامی کاستی های پایانه مرزی شلمچه تا اربعین آینده

تمامی کاستی های پایانه مرزی شلمچه تا اربعین آینده رفع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حیاتی  فرماندار خرمشهر گفت: تمامی نواقص و کاستی های پایانه مرزی شلمچه در ایام اربعین امسال شناسایی شده و سال آینده شاهد هیچ یک از این مشکلات نخواهیم بود.

ولی اله حیاتی درآیین تجلیل از خادمان و دست اندرکاران قرارگاه اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی مستقر درچذابه و شلمچه، افزود: کمیته مشارکت های مردمی در پایانه مرزی شلمچه با درایت مسئولان و خادمان اهل بیت (ع) در اربعین امسال خدمات شایانی را به زائران ارائه کرد که نسبت به پارسال چشمگیر است.

وی گفت:با توجه به برگزاری جلسات مستمر استانی و شهرستانی در خصوص تمهیدات لازم اربعین حسینی، امر خدمت رسانی به زائران نسبت به اربعین پارسال از نظر کیفی و کمی رشد قابل ملاحظه ای داشت.

فرماندار دشت آزادگان نیز افزود: کمیته اسکان و مشارکت های مردمی جزو کمیته هایی بود که 6ماه پیش از اربعین امسال جلسات آن به صورت جدی برگزار شده و بخش عمده ای از مشکلات در کوتاه ترین زمان برطرف شد.

نادرعمید زاده گفت: در اربعین امسال خدمات شایانی که از سوی دولت در بخش زیرساخت ها به ویژه در احداث جاده بستان - چذابه و راه اندازی پارکینگ 60 هکتاری انجام شد اما در زمینه خدمت رسانی به زائران مردم این شهرستان مانند هر سال پیشگام بودند.

وی افزود: در چذابه مشکلات متعددی در زمینه زیرساخت ها وجود داشت اما با درایت استاندار خوزستان و تلاش اداره راه و شهرسازی خوزستان درحوزه راه سازی و پارکینگ اقدامات موثری صورت گرفت و جاده 15 کیلومتری در مدت چهار ماه احداث شد که در نواع خود بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه 28 مورد از مشکلات اربعین سال 95 شناسایی و به استاندار خوزستان اعلام شده گفت: اگرچه هنوز مشکلاتی در زمینه زیرساخت ها در چذابه وجود دارد اما بسیاری از مشکلات اربعین امسال شناسایی شده و برای برطرف کردن آنها اقدامات لازم را آغاز کرده ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.