مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین رسانه استانی را یکی از دستگاه های حامی خط مقدم اقتصاد مقاومتی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معصومی فر گفت: صداوسیمای مرکز قزوین از ابتدای امسال تا کنون در تولید برنامه های خود، اقتصاد مقاومتی را بعنوان مهمترین مؤلفه در زمینه حمایت از بخش های صنعت، کشاورزی، تولید، اشتغال و کارآفرینی قرار داده است.

وی افزود: صداوسیمای مرکز قزوین با تولید برنامه هایی همچون «پاسخ»، «بی حاشیه»، «روند»، «کنکاش»، «روزنه»، «گفتگوی ویژه خبری» و «روستای ما» و سایر برنامه ها ، دستاوردهای فعالان عرصه ی صنعت، کشاورزی، تولید، اشتغال و کارآفرینی و همچنین تبیین کارکردهای اقتصاد مقاومتی دراستان را انعکاس داده است .

 معصومی فر اضافه کرد : رسانه بعنوان نماینده افکار عمومی جامعه در چارچوب رسالت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم در برنامه های اقتصاد محور خود پرسشها و مطالبات مردم از تولیدکنندگان و مسئولان را بعنوان یک رکن مهم و اساسی در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اضافه کرد : تولید برنامه های مستند تلویزیونی، برنامه های زنده ی رادیویی و تلویزیونی، گزارش های خبری ـ تولیدی و میان برنامه های مختلف از جمله اقدامات این مرکز در زمینه حمایت از اقتصاد مقاومتی بوده است.

 معصومی فر گفت : برنامه سازان صداوسیمای مرکز قزوین علاوه بر انعکاس نقاط ضعف و قوت اقتصادی در استان نیازها، موانع و مشکلات این عرصه را در رسانه منعکس می کند.

وی افزود : رسانه استان در برنامه های روتین مرکز همچون برنامه های صبحگاهی ، خانواده و شبانه ، کارکردهای اقتصاد مقاومتی در شقوق مختلف جامعه به ویژه خانواده تبیین می کند .

انتهای پیام/



 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار